Vores selskabslokaler ved Holstebro giver dig mulighed for at holde fest med stil
Hold selskaber i eksklusiv herregårdsstil
Vores charmerende herregård vil være en unik ramme om dit selskab, uanset hvilken type fest du skal holde. Når du vælger at holde festen her, vil hvert eneste øjeblik under arrangementet blive løftet af den historiske stemning, der hersker her, og dine gæster vil få en skøn og unik oplevelse, som bliver husket. For her finder du nogle selskabslokaler, som byder på muligheden for at holde nogle enestående fester et ganske særligt sted, hvor moderne faciliteter og høj service møder en nærmest majestætisk skønhed.
Glæd dig til at bruge vores selskabslokaler, hvor kvalitet, service og omgivelser er helt i top
Vores restaurant stiller de højeste krav til kvalitet og råvarer, så du og dine gæster er sikret en oplevelse udover det sædvanlige. Vores erfarne eventafdeling står altid klar til at hjælpe og vejlede dig i forbindelse med planlægning og detaljerne omkring dit arrangement.
Vi hjælper dig med alle typer fester og selskaber
Nogle af de arrangementer vi typisk afholder er bryllup, konfirmation, barnedåb, reception, jubilæum, fødselsdag og firmafest. Nedenfor kan du læse meget mere om mulighederne.
Vi hjælper dig med planlægningen af din fest i Holstebro
Overlad det praktiske til os
Skal du holde selskab eller fest i Holstebro, kan vi hjælpe dig med det hele. Vi tager vi hånd om alle detaljer ud fra dine ønsker og behov og sørger for at facilitere de perfekte rammer for et eksklusivt selskab med gastronomi i særdeles høj klasse. Derfor skal du blot sørge for at nyde dagen sammen med dine kære – så sørger vi for resten.
Har du brug for nogle særlige services, når du gerne vil leje vores festlokale i Holstebro, så hjælper vi dig også gerne med det. For eksempel har huset kontakt til flere dygtige musikere, topprofessionelle fotografer, limousineservice, blomsterdekoratører og lignende, så du kan få en dag, der bliver husket.
Du er meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak om planlægning samt dine ønsker og behov, når du skal holde fest i Holstebro. Vi anbefaler dog, at du kontakter os i god tid – for på den måde har vi de bedste forudsætninger for at planlægge den bedste fest i samråd med dig og eventuelt vores dygtige samarbejdspartnere.
vi glæder os til at skabe en uforglemmelig oplevelse ud fra dine drømme
Book en rundvisning i vores selskabslokaler i Holstebro
Med vores erfarne eventansvarlige og se de smukke selskabslokaler med mange fine faciliteter og de skønneste omgivelser.
Herregårdsoplevelsen
Selskabspakke
På Nørre Vosborg glæder vi os til at danne rammerne for dit arrangement. Hvad enten I skal bruge vores festlokale i Holstebro til at fejre bryllup, fødselsdag, reception, konfirmation, firmafest eller andet, så har vi selskabspakken og rammerne til jer.
- Velkomstbobler
- 3-retters menu lavet på årstidens danske råvarer
- Vin ad libitum i 8 timer
- Aftenkaffe med Petit Fours
- Bar med fri øl, vand og vin til kl. 02
- Natmad
Pris pr. person 1.595,-
Frokostbord i eget lokale
Nyd en lækker frokost som selskab
Retterne anrettes på små fade, der serveres som en buffet på de enkelte borde. På den måde kommer I hinanden ved, når I skal række fadene rundt eller vende sig til sidemanden for at hjælpe med at servere – en hyggelig og uformel frokost sammen.
Menuen serveres af flere omgange – forretter, lunt samt ost og dessert. Den kan variere fra sæson til sæson, men har altid det samme store udvalg.
- Frokostmenuen sammensættes ud fra sæsonens råvarer, og vil derfor variere efter sæson.
Pris pr. person 395,- (ved minimum 20 personer)
Man har lokalet til rådighed fra kl. 12.00 – 17.00.
Hold dit drømmebryllup på herregården i Holstebro
Forestil dig et bryllup i ægte herregårdsstil
En bryllupsfest skal være romantisk, uforglemmelig og helt perfekt for netop jer. På Nørre Vosborg sætter vi en ære i at gøre jeres bryllup til en helt speciel dag.
Vores gamle herregård er som skabt til en romantisk bryllupsfest.
Vores dygtige personale står klar til at byde på skøn gourmetmad, udsøgte vine, god service og festlig stemning. Vi dækker op i festlokalerne og åbner champagne med sabel i haven.
Nedenfor kan du læse meget mere om vores bryllupspakke, som naturligvis kan tilpasses efter netop jeres behov og ønsker til festen.
Konfirmation i Holstebro
Overlad det praktiske til os
Konfirmation på Nørre Vosborg er noget helt særligt. Vores smukke omgivelser og fantastiske mad giver konfirmanden en dag for livet, hvor både de smukke bygninger og den omkringliggende natur sætter sit maleriske præg på konfirmandens store dag.
Sammen med jer – og eventuelt også konfirmanden – bestemmer vi i god tid inden festen, hvad I vil spise, og hvordan I gerne vil have pyntet op. Ofte begynder konfirmationsfesten med en velkomstdrink, hvorefter det er tid til at åbne gaver og læse kort. Derefter går I til bords, hvor der venter en lækker årstidsbestemt menu, som vi hjælper jer med at sammensætte.
Når festen er ved at slutte efter en hyggelig dag med taler og sange, vil der blive serveret kaffe, hjemmebagt kage og andre lækkerier.
Barnedåb i Holstebro
En stor dag for hele familien
Et barn er livets gave, og ved dåben navngiver vi den lille ny sammen med hele familien. En dåb handler om kærlighed og fællesskab, som fejres med en uforglemmelig fest. Er I lige blevet mor og far, har I nok rigeligt at tænke på, og vi hjælper derfor gerne med at stå for festen efter dåben eller navngivningen.
På Nørre Vosborg har vi mange hyggelige lokaler til en barnedåb – og der er god mulighed for at lege og strække ben i vores mange smukke naturområder.
Overnatning i forbindelse med festen
Afslut dagen med manér
I forbindelse med afholdelse af fester og selskaber, kan det være rart at slippe for hjemtransporten. Vi tilbyder naturligvis overnatning til dig og dine gæster efter arrangementet. Vores herregård byder på 94 hyggelige værelser med skønne faciliteter – og dagen efter forkæler vi jer med vores populære morgenbuffet bestående af hjemmelavede, økologiske og lokale specialiteter.
Bliv inspireret
Få vores selskabsbrochure
Vi glæder os til at kunne danne rammen om dit arrangement – uanset om det er i vores festlokale i Holstebro eller hjemme hos dig selv.
Nedenfor kan du finde inspiration til dit arrangement og læse mere om vores selskabspakker, sæsonmenuer og faciliteter.
Udfyld de få felter nedenfor og få selskabsbrochuren direkte i indbakken og bliv samtidig kontaktet af vores yderst kompetente eventansvarlige for et møde, hvis du ønsker det.